loading...
فروشگاه اينترنتي نسيما

ع .آزاد بازدید : 34 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
کپسول لاغری اسلیم فول

کپسول لاغری اسلیم فول


کپسول لاغری اسلیم فول با اثر گذاری فوق العاده و بدون بازگشت با فورمولاسیون جدید و جادویی بدون عوارض جانبی و ۱۰۰ درصد گیاهی و تاییدیه سازمان بهداشت و درمانی کشور ایران به همراه کاتالوگ راهنمای کامل استفاده و دارای آدرس شرکت سازنده و تلفن جهت برطرف شدن سوالات و مشکلات شما مصرف کننده محترم و گرامی می باشد.
شکل دارویی:
کپسول ۶۰ عـددی .
خاصیت درمانی مورد نظر:
پایین آورنده وزن بدن .
اجزای فراورده:
کپسول اسلیم فول ساخته شده از پودر سرکه سیب با نام علمی malus orientalis،چای سبز با نام علمی camellia sinensis وجلبک دریایی با نام علمیascophyllum nodosum ،کلسیم پیروات ، ویتامین B6 وکــروم غذایی .
کپسول اسلیم فول به همراه رژیم غذایی یک فرمول طراحی شده برای کمک به کنترل وزن ازطریق سوختن چربی وکاهش میل به شکر (شیرینی) است.
پودر سرکه سیب:
یک چربی سوز بی نظیر میباشد وپتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن است. به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند بهبودی در گوارش وهضم غذا ، دردهای مفصلی وعضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده اند.
پودر چای سبز :
چای سبز حاوی کافئین وترکیبات فنلی است که سوخت وساز بدن را افزایش داده وعامل محرکی برای سوزاندن کالری میباشد ،همچنین به عنوان کنترل کننده وکاهش دهنده چربی خون (کلسترول)توصیه میگردد،علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان مانند کاتچین وفیتوکمیکال ها دارای اثرات ضد سرطانی می باشد.
جلبک دریایی:
جلبک دریایی با تامین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک شایانی به سلامت غده تیرویید مینماید .بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن میشود (کم کاری تیروئید) با تامین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش میباشد علاوه بر این به دلیل وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش افزایش یافته واستقامت بدن را بالا برده و به سلولها اجازه میدهد انرژی مصرف کنند.
کـروم غذایی:
کروم یک عنصر ضروری در سوخت وساز قند در بدن میباشد که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی (شکر) میگردد.درپنجاه وهفتمین نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا در بوستون اظهار شد مصرف روزانه مکمل های حاوی کـروم به شکل قابل توجهی به عملکرد انسولین بهبود میبخشد.
ویتامین B6:
درسنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال ( آدرنالین ) ایفای نقش میکند .آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و سازبدن است وباعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز میشود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است.
کلسیم پیروات :
تحقیقات نشان می دهد کلسیم پیروات روند کاهش وزن را تا ۳۷ درصد تسریع میکند و چربی را تا ۴۸ درصد کاهش میدهد و به کاهش ذخیره چربی در بدن کمک میکند.
آدرس کارخانه : اصفهان_کیلومتر ۵۵ جاده شیراز _شهرک صنعتی رازی_فاز ۲_خیابان ششم


قیمت: 24,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید کپسول لاغری اسلیم فول، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کپسول لاغری اسلیم فول


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
تی شرت لاغری مردانه اصل گن لاغری اسلیم لیفت خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl
       
تی شرت لاغری مردانه اصل گن لاغری اسلیم لیفت خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی / اورجینال گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl
       
45,000 تومان خرید تی شرت لاغری مردانه اصل 22,800 تومان خرید گن لاغری اسلیم لیفت 8,000 تومان خرید خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال 65,000 تومان خرید گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl
       
       
                 
اسلیم بادی شیپینگ slim body shaping (گن لاغری 2 تکه گزنه دار ) گن اسلیم لیفت اورجینال جفتs لاغری سریع در 3 روز وی کر گن لاغری V.Care
       
اسلیم بادی شیپینگ slim body shaping (گن لاغری 2 تکه گزنه دار ) گن اسلیم لیفت اورجینال جفتs لاغری سریع در 3 روز وی کر گن لاغری V.Care
       
44,000 تومان خرید اسلیم بادی شیپینگ slim body shaping (گن لاغری 2 تکه گزنه دار ) 68,000 تومان خرید گن اسلیم لیفت اورجینال جفتs 27,000 تومان خرید لاغری سریع در 3 روز 145,000 تومان خرید وی کر گن لاغری V.Care
       
     
ع .آزاد بازدید : 44 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی

چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی


نوشیدنی فوق العاده با عطر طبیعی دل انگیز


بدون مواد نگهدارنده
بدون هیچ افزودنی شیمیایی
بدون اسانس و طعم دهنده
100% طبیعی
با عطری دلپذیر
اگر تنها یک بسته برای منزل و یا محل کار تهیه می کنید هیچگاه این دمنوش را به دیگران تعارف نکنید.

خواص دمنوش گیاهی:
1- سرکوب اشتهای غیر ضروری برای مصرف غذا
2- افزایش سوخت و ساز
3- طبیعی سازی حرکات روده و برطرف نمودن برخی ناراحتی های گوارشی
4- کاهش و جلوگیری از تجوع آب میان بافتی
5- افزایش شادابی و شفافیت و کشیدگی پوست و جلوگیری از ترک و شل شدگی ناشی از لاغری
6- کاهش وزن تا 7 کیلوگرم در ماه ثصورت ماندگار از توده چربیهای زائد

لاغری و تناسب اندام تمایلی دلپذیر و برای برخی ضرورتی انکارناپذی است که به سلامتی و تندرستی و خوش لباسی اهمیت میدهند. ما بیش از آنچه که به فروش بیاندیشیم به موفقیت شما در رسیدن ایمن به آرزوی دوست داشتنی تان که همان لاغری ماندگار است کوشش میکنیم . برای رسیدن به وزن دلخواه باید اصول لاغری و کاهش وزن را آموخت و کاملا علمی حرکت نمود .
سینلس دمنوش گیاهی است که بدون ادعای عمل خارق العاده ای فقط خواص اثبات شده و علمی گیاهان بکار رفته در خود را به مصرف کننده هدیه میکند. گیاهان موثر بر لاغری و کاهش اشتها و افزایش سوخت ساز در چای سینلس بدون هیچ تغییر ماهیتی به همان شکل طبیعی خود مورد استفاده قرار میگیرند. عطر و طعم همه پسند و لذت بخش این دمنوش گیاهی شما را از این نکته مطمئن میسازد که واقعا هیچ ماده شیمیایی در آن بکار نرفته است. اثرات این چای گیاهی با کاهش تدریجی اشتها (نه یکباره) موجب میشود تا فرد دچار تنش و واکنش منفی در مقابل کاهش وزن نشود و با گذر هر روز از مصرف شما بصورت عادی و طبیعی از میزان انرژی ورودی به بدن خود می‌کاهید. فیبرهای حلال چربی موجود در ترکیب چای سینلس در طول روز شما را سیر و پرانرژی نگاه میدارد. فیبرهای حلال چربی و فیبرهای ساده موجود در این چای و آنها، را به بی رحم ترین چربی سوز تبدیل کرده است. فیبر محلول موجود در غذاهای حاوی کربوهیدرات پیچیده در ایجاد حس سیری نقش مهمی را ایفا نموده و از ایجاد اشتهای کاذب جلوگیری می نماید.
. با کاهش انرژی ورودی به بدن شما باید منبعی دیگر برای تامین انرژی مورد نیاز خود بیابید و چه مخزنی بهتر از توده چربی های زائد و انباشته شده. این توده های چربی انباشته شده تنها کاری که می توانند برای شما انجام دهد پنهان داشتن زیبایی های شما است و دیگر اینکه سلامتی شما را به خطر جدی بیافکند.
سرعت سوخت و ساز و متابولیسم را در بدن مصرف کننده به مقدار قابل توجهی بالا می رود. این نوشیدنی عالی نه تنها سرعت گوارش را بالا میبرد بلکه حاوی مواد ضد سرطان هم هست و از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می کند.
دمنوش لاغری برای خانم های خانه دار و نیز کارمندان و پشت میز نشین ها و برای هر قشری قابل استفاده باشد. زیرا که کاربردی بسیار آسان دارد و نیازی به تحمل رژیم های سخت و طاقت فرسا و یا ورزش ها و فعالیت های آنچنانی وجود ندارد. کافی است از چای سینلس به تعداد دو تی بگ در روز بصورت نیم ساعت قبل از نهار و نیم ساعت قبل از شام در یک لیوان آب داغ مصرف شود و به تدریج باید الگوی غذایی و سبک زندگی را نیز اصلاح نمود تا لاغری و کم کردن وزن ماندگار باشد و غیر قابل برگشت گردد.
گیاهان داروئی حاوی ویتامین ها و عناصر و ترکیبات کمیابی هستند که نشاط و شادابی را به پوست و مو سایر اندام های بدن ارزانی میدارند. ایجاد شفافیت و روشنی پوست در اثر رفع کمبود های غذایی از بین میبرند ولیکن این محصول با قدرت پوست را طراوت و تازگی می بخشد. به هیچ عنوان ترک های ناشی از روش های لاغری پر ضرر و عارضه دار با مصرف این چای بوجود نمی آید و پوست حالت جمع شوندگی طبیعی خود را با اتکا به خاصیت ارتجاعی خود حفظ میکند. محصول کاملا گیاهی سینلس حرکات روده را طبیعی تر و متعادل تر میکند و کم کاری روده را از بین میبرد . ( لازم به ذکر است اصلا از گیاهان مسهل در این محصول استفاده نشده است و تنها از بین بردن تنبلی روده را انجام میدهد.) نتایج حاصل از بازخورد مصرف در بین مشتریان ما را در ادامه تولید این محصول موفق دلگرم تر و مصمم تر نموده است. کافی است تا یک لیوان از چای لاغری سینلس را نوش جان نمایید. ما شما را حصول وزن مناسب همراهی خواهیم کرد.

لاغری و کم کردن وزن از نظر کیفیت به 4 دسته تقسیم می شود. لاغری درجه یک یعنی روندی همه جانبه که از طریق آن توده چربی های زائد سوزانده شده و بدون تحمیل ضرر و زیان و عارضه انجام گیرد. در لاغری درجه اول هیچگونه کاهشی در عملکرد های حیاتی بدن ایجاد نمی شود. اصلی ترین کلید ورود به چنین فرآیند کاهش وزنی که هرگونه لاغری همیشگی و ماندگار می باشد اصلاح الگوی غذایی و تحرکی است. در این روش لاغری سبک زندگی با اراده و علم به جوانب مختلف آن دچار تحول مثبت می شود و هرگونه عادات مخرب از تحرک و غذا و ذائقه زدوده میشود. چای لاغری سین لس یک مکمل بسیار ارزشمند از گیاهان داروئی است که با طعم بسیار پرطرفدار و مطبوع خود سرعت نتیجه گیری را افزایش چشمگیری می بخشد. چربی سوزی با افزایش متابولیسم پایه صورت می پذیرد و چربی های زائد که مانع استفاده بهینه افراد چاق از مواهب تناسب اندام است را ریشه کن می کنند.
برخلاف روش های غیر علمی از قبیل هر محصولی که با ایجاد فشار های دفعی و کاهش آب بدن موجب کاهش موقتی آب بدن می شوند چای لاغری سین لس شما را واقعا لاغر کرده و از شر تبعات لاغری به چابکی می رهاند. اشتهای غیرمنطقی را کاهش می دهد و مانع دریافت انرژی بیش از حد لزوم می گردد. چربی سوزی بسیار قوی است و متابولیسم را برآن میدارد که انرژی مورد استفاده را از توده های انباشته چربی تامین کند.
لاغری و کاهش وزن همواره هیجان انگیز و نشاط آور است. تصور مثبت ایجاد کرده و انرژی منفی را کاهش می دهد البته به شرطی که تصوری واقعی از روند کاهش وزن داشت و آهسته و پیوسته و ماندگار به سمت رسیدن به وزن ایده آل در مرحله اول و حفظ آن در ادامه کوشش نمود. چای لاغری سین لس هدیه ای بی نظیر برای بهره مندی از مواهب خدادادی گیاهان دارویی است. لذت لاغری و تناسب اندام زمانی رخ می نماید که ببینیم رفته رفته لایه مزاحم چربی کنار می رود و زیبایی ها و توانایی ها و جذابیت های خود را بوضوح نشان می دهند.
چای لاغری سین لس یک محصول تماما گیاهی و از با کیفیت ترین گیاهان لاغرکننده تهیه و تولید شده است. با توجه به کیفیت و قابلیت های بالای خود تمامی مراحل قانونی اعم از بهداشتی و اقتصادی را پیموده است. محصولی بی نظیر که در کاهش وزن می تواند مکملی جادوئی قلمداد شود.

منشاء اثر این فرآورده کاملا ایمن گیاهی در چند نکته کلیدی و اساسی است.
1 - انرژی ورودی به بدن بیش از انرژی مصرفی در طول شبانه روز باشد = بدن انرژی اضافی را بصورت توده چربی در نواحی مختلف بدن ذخیره سازی میکند.
2 - انرژی ورودی و مصرفی مساوی هم باشد = بدن وزن فعلی خود را حفظ میکند.
3 - انرژی ورودی کمتر از میزان انرژی مصرفی باشد = بر اثر استفاده بدن از توده چربی های انباشته کاهش وزن و لاغری رخ میدهد.

آثار و خواص چای لاغری سین لس :

1 - اشتها را کم کرده و انرژی ورودی را در حد نیاز کاهش می دهد.
2 - با افزایش متابولیسم پایه (چربی سوز) را شدت می بخشد.
3 - با طبیعی سازی کارکرد روده ها کم کاری های محتمل را اصلاح و دفع را به صورت عادی و معمول بازمی گرداند.
داشتن ورزش و تحرک هوازی و نیز عدم زیاده روی در مصرف غذا در کنار استفاده چای لاغری می تواند نتایج قابل توجهی را در بعد لاغری ایمن و ماندگار و همیشگی در بر داشته باشد.
بدلیل دارا نبودن خواص مخرب مانند کاهش آب و الکترولیت های بدن و نیز عدم داشتن هیچ ترکیب شیمیایی هرگونه کاهش سایز و وزن با چای لاغری سین لس همیشگی و تنها از محل کاهش توده چربی های اضافی خواهد بود.

بدون مواد نگهدارنده
بدون هیچ افزودنی شیمیایی
بدون اسانس و طعم دهنده
100% طبیعی
با عطری دلپذیر
اگر تنها یک بسته برای منزل و یا محل کار تهیه می کنید هیچگاه این دمنوش را به دیگران تعارف نکنید.

خواص دمنوش گیاهی:
1- سرکوب اشتهای غیر ضروری برای مصرف غذا
2- افزایش سوخت و ساز
3- طبیعی سازی حرکات روده و برطرف نمودن برخی ناراحتی های گوارشی
4- کاهش و جلوگیری از تجوع آب میان بافتی
5- افزایش شادابی و شفافیت و کشیدگی پوست و جلوگیری از ترک و شل شدگی ناشی از لاغری
6- کاهش وزن تا 7 کیلوگرم در ماه ثصورت ماندگار از توده چربیهای زائد
شماره: 50/15668

شما همواره محصولات اورجینال، با کیفیت و دارای گارانتی را با ارزانترین قیمت از ما بخواهید.

از صدها نمونه محصولات روز این فروشگاه دیدن فرمایید. تنوع در محصولات برای همه سلیقه‌ها ( لینک ورودی در زیر لینک خرید پستی)


قیمت: 13,900 تومان

 

روش خرید: برای خرید چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
کفش پرفکت استپز مشکی تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال گن لاغری اسلیم لیفت
       
کفش پرفکت استپز مشکی تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی / اورجینال گن لاغری اسلیم لیفت
       
140,000 تومان خرید کفش پرفکت استپز مشکی 41,000 تومان خرید تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه 8,000 تومان خرید خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال 43,000 تومان خرید گن لاغری اسلیم لیفت
       
       
                 
ع .آزاد بازدید : 15 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
 

ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن  نیلوفرانه


ژل سفت کننده بدن : آب رساننده ، سفت کننده ، انرژی بخش درمان افتادگی های پوست ناشی از زایمان، رژیمهای لاغری 1- دارای خاصیت سفت کننده سریع و طولانی پوست
2-بهبود گردش خون در پوست
3-کاهش چین و چروک پوست
4-دارای ویتامینهای A,E,D ، اسیدهای چرب ضروری امگا 3و6
5-تامین رطوبت پوست 6- چون این ژل موجب کشیدگی پوست میشود بنابراین موجب باز شدن چین و چروکهای پوست شده و عمق آنرا کم کند ژل سفت کننده گیاهی حالت کشش در پوست ایجاد می کند و چون روی رشته های پروتئینی و کلاژن پوست موثر است در طولانی مدت نیز پوست را سفت میکند و از شلی و افتادگی پوست جلوگیری میکند.. 7-تهیه شده از 15عصاره ه ی گیاهی نظیر:هاماملیس - جین سینگ - شاه بلوط هندی- کالندولا -جلبک دریایی و....... 8-عصاره گیاه کالاندولا : این عصاره از گیاه Calendula officinalis تهیه می شود و به خاطر خاصیت ترمیم کنندگی شهرت فراوان دارد. استفاده از این گیاه جهت بانوانی که در دوران یائسگی (زمان کمبود هورمونهای استروژن و پروژسترون) به سر می برند توصیه می گردد و از ایجاد افتادگی و ظهور چین و چروک هایی که به سرعت در این دوران افزایش می یابد جلوگیری می کند. عصاره کالاندولا به بازسازی پوست کمک کرده و با پوست بسیار سازگار است به طوری که در فراورده های مخصوص نوزادان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. .9- فرمول بدون چسبندگی فورا و بدون ایجاد خشکی جذب پوست می شود.
10-دارای ترکیبات صد در صد گیاهی وبدون هیچ گونه عوارض جانبی در صورت استفاده مداوم از محصول
روش استفاده : صبح وشب پوست را تمیز کرده ومقداری از ژل را به موضع مورد نظر ماسا ژ دهید تا جذب شود.


قیمت: 20,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن نیلوفرانه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن  نیلوفرانه


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی گن لاغری اسلیم لیفت مجیک برا(فرم دهنده سینه) سونا بخار خانگی اورجنیال
       
چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی گن لاغری اسلیم لیفت مجیک برا(فرم دهنده سینه) سونا بخار خانگی اورجنیال
       
13,900 تومان خرید چای لاغری گیاهی سینلس تضمینی 43,000 تومان خرید گن لاغری اسلیم لیفت 159,000 تومان خرید مجیک برا(فرم دهنده سینه) 265,000 تومان خرید سونا بخار خانگی اورجنیال
       
       
                 
کفش پرفکت استپز سفید (مخصوص بانوان) گن شلوارک لاغری گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxxl ماساژور سر یوکای
       
کفش پرفکت استپز سفید (مخصوص بانوان) گن شلوارک لاغری گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxxl ماساژور سر یوکای
       
140,000 تومان خرید کفش پرفکت استپز سفید (مخصوص بانوان) 45,000 تومان خرید گن شلوارک لاغری 65,000 تومان خرید گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxxl 4,500 تومان خرید ماساژور سر یوکای
ع .آزاد بازدید : 27 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
ژل چربی سوز قوی اورال

ژل چربی سوز قوی اورال


موارد مصرف‌: چربی‌ سوز، لاغرکننده‌ و از بین‌ برنده‌ سلولیتهای‌ بدن‌،با قابلیت خورد کردن چربی های زیر پوستی

شما تاثیرات ژل لاغری را بعد از 3 هفته احساس و خواهید دید و با ادامه مصرف نتیجه کامل را خواهید دید.

تنها ترین ژل لاغری که قابلیت خرد کردن چربی ها را در زیر پوست دارا می باشد

مواد تشکیل‌ دهنده‌ اصلی‌: هیدرو کلوئیدهای‌ استخراجی‌ از ستاره دریایی و دیگر گیاهان ‌دریایی‌ و ...

نحوه‌ اثر بخشی‌: عصاره گیاهان دریایی باعث باز گرداندن‌ رطوبت‌ لازم‌ پوست، تنظیم‌ و تثبیت‌ لایه‌ چربی‌ مناسب‌‌ پوست‌ شده و ترمیم‌کننده‌ و از بین‌ برنده‌ چین‌ و چروک‌ گردیده و همچنین ایجاد درخشندگی‌ و طراوت‌ بیشتر و خرد کردن‌ توده‌های‌ چربی‌ در زیر پوست می‌گردد. از ایجاد سلولیتها در بدن‌ جلوگیری‌ می‌کند.

طریقه‌ مصرف‌: هر روز صبح بعد از حمام مقدار کمی از کرم را روی نواحی مورد نظر بمالید سپس به مدت 5 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید تا کرم جذب پوست شود.پس از استفاده نیازی به شستشو نیست.

برخی از امکانات و قابلیتها:

حاوی جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی

حاوی عصاره ستاره دریایی

مرطوب کننده پوست

تنظیم و تثبیت لایه چربی

ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک به خاطر چاقی

جلوگیری از ایجاد سلولیت های بدن

با تاییدیه F.D.A اروپا

شماره مجوز بهداشتی :100241012030


قیمت: 28,000 تومان

د

روش خرید: برای خرید ژل چربی سوز قوی اورال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ژل چربی سوز قوی اورال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
دستگاه ماساژ و لاغری سلولز ست کامل گن اسلیم لیفت سایز xL دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم قرص شیرین کننده  (پروانه ساخت 50 / 14961)
       
دستگاه ماساژ و لاغری سلولز ست کامل گن اسلیم لیفت سایز xL دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم قرص شیرین کننده (پروانه ساخت 50 / 14961)
       
45,000 تومان خرید دستگاه ماساژ و لاغری سلولز 65,000 تومان خرید ست کامل گن اسلیم لیفت سایز xL 155,000 تومان خرید دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم 6,500 تومان خرید قرص شیرین کننده  (پروانه ساخت 50 / 14961)
       
       
                 
خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال وی کر گن لاغری V.Care ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن  نیلوفرانه کمربند لاغری بخار
       
خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی / اورجینال وی کر گن لاغری V.Care ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن نیلوفرانه کمربند لاغری بخار
       
8,000 تومان خرید خرید پستی آموزش ایروبیک به زبان فارسی  / اورجینال 145,000 تومان خرید وی کر گن لاغری V.Care 20,000 تومان خرید ژل موضعی کاملا گیاهی سفت کننده بدن  نیلوفرانه 55,000 تومان خرید کمربند لاغری بخار
       
       
ع .آزاد بازدید : 48 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

عطر اسکالپچر مردانه بصورت صد درصد خالص

عطر اسکالپچر مردانه بصورت صد درصد خالص

 

قدرت خوشبویی بسیار بالا برای آقایان.

عطر اسکالپچر مردانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و آقایانی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر اسکالپچر مردانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر اسکالپچر مردانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر اسکالپچر مردانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

 

قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید عطر اسکالپچر مردانه بصورت صد درصد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر اسکالپچر مردانه بصورت صد درصد خالص


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
اورجینالpaco rabanne عطر جادور مردانه بصورت صد درصد خالص عطر متولدین اسفند ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) عطر متولدین ماه بهمن
       
اورجینالpaco rabanne عطر جادور مردانه بصورت صد درصد خالص عطر متولدین اسفند ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) عطر متولدین ماه بهمن
       
82,000 تومان خرید اورجینالpaco rabanne 12,000 تومان خرید عطر جادور مردانه بصورت صد درصد خالص 42,000 تومان خرید عطر متولدین اسفند ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) 8,500 تومان خرید عطر متولدین ماه بهمن
       
       
                 
عطر کالکشن زنانه بصورت صد درصد خالص عطر بس بالدسرینی زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر کلوهه نارسیس مردانه بصورت صد درصد خالص عطر دانهیل قرمز زنانه بصورت صد درصد خالص
       
عطر کالکشن زنانه بصورت صد درصد خالص عطر بس بالدسرینی زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر کلوهه نارسیس مردانه بصورت صد درصد خالص عطر دانهیل قرمز زنانه بصورت صد درصد خالص
       
12,000 تومان خرید عطر کالکشن زنانه بصورت صد درصد خالص 7,500 تومان خرید عطر بس بالدسرینی زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها 12,000 تومان خرید عطر کلوهه نارسیس مردانه بصورت صد درصد خالص 12,000 تومان خرید عطر دانهیل قرمز زنانه بصورت صد درصد خالص
       
ع .آزاد بازدید : 41 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
عطر سیلور زنانه بصورت صد درصد خالص

عطر سیلور زنانه بصورت صد درصد خالص


قدرت خوشبویی بسیار بالا برای خانمها.

عطر سیلور زنانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و خانمهایی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر سیلور زنانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر سیلور زنانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر سیلور زنانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89


قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید عطر سیلور زنانه بصورت صد درصد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر سیلور زنانه بصورت صد درصد خالص


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
                 
عطر الیزابت زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر آزارو مردانه شیشه 7 گرم مخصوص آقایان عطر هوگو زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر پورانهم زنانه بصورت صد درصد خالص
       
عطر الیزابت زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر آزارو مردانه شیشه 7 گرم مخصوص آقایان عطر هوگو زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها عطر پورانهم زنانه بصورت صد درصد خالص
       
7,500 تومان خرید عطر الیزابت زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها 7,500 تومان خرید عطر آزارو مردانه شیشه 7 گرم مخصوص آقایان 7,500 تومان خرید عطر هوگو زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها 12,000 تومان خرید عطر پورانهم زنانه بصورت صد درصد خالص
       
       
                 
عطر شگفت انگیز عطر کنزو لنوپار مردانه بصورت صد درصد خالص عطر متولدین آذر ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) عطر دانهیل دیزایر مردانه بصورت صد درصد خالص
       
عطر شگفت انگیز عطر کنزو لنوپار مردانه بصورت صد درصد خالص عطر متولدین آذر ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) عطر دانهیل دیزایر مردانه بصورت صد درصد خالص
       
12,900 تومان خرید عطر شگفت انگیز 12,000 تومان خرید عطر کنزو لنوپار مردانه بصورت صد درصد خالص 42,000 تومان خرید عطر متولدین آذر ماه ( با ضمانت نامه کتبی ) 12,000 تومان خرید عطر دانهیل دیزایر مردانه بصورت صد درصد خالص
       
       
 
ع .آزاد بازدید : 26 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

سرخ کن بدون روغن فریتولوزا ایتالیا
قیمت: 760000 تومان
همواره غذاهاي سرخ شده طعم دلچسبي دارند ولي از طرف ديگر روغني که با استفاده از آن غذاها را سرخ مي کنيم علت اصلي عوارض گوناگوني از قبيل چاقي،افزايش کلسترول،انسداد شرايين و غيره مي باشد.کمپاني ايتاليايي ترموزتا اين مشکل را به بهترين روش ممکن براي هميشه حل کرده است.به عبارت ديگر شما مي توانيد علاوه بر لذت بردن از طعم غذاهاي سرخ شده از عوارض جانبي استفاده از روغن اجتناب نماييد و اين امکان توسط سرخ کن بدون روغن فريتولوزا براي شما فراهم شده است.اين سرخ کن اين امکان را مي دهد که مواد يخ زده قابل طبخ را از فريزر درآورده و مستقيما داخل سبد دستگاه بگذاريد , و ديگر نگران آب شدن يخ مواد نباشيد. اين دستگاه امکان سرخ کردن انواع مواد غذايي مانند : مرغ - گوشت - ماهي - سبزيجات - ميگو و ... را بشکل سوخاري و رژيمي مي دهد .بعنوان مثال براي سرخ کردن 200 گرم سيب زميني به 15 دقيقه زمان و براي 700 گرم سيب زميني به 35 دقيقه زمان احتياج است
دفترچه راهنماي طبخ چندين خوراک محبوب و معروف و زمانبنديها براي مواد خوراکي مختلف همراه اين محصول مي باشدمزيت برتر سرخ کن فريتولوزا , تميز کردن بسيار آسان دستگاه مي باشد. چون هيچ روغن اضافي از غذا ترشح نمي شود بنابراين مي توان به سهولت و سريع اين دستگاه را تميز کرد
با استفاده از سرخ کن بدون روغن فريتولوزا مي توانيد مستقيما مواد غذايي فريز شده ( سيب زميني خلال شده آماده،انواع ناگتها،ميگو،گوشت،مرغ و ... ) را سرخ نماييد . سرخ کن بدون روغن فريتولوزا، از چربي طبيعي درون مواد غذايي براي سرخ کردن غذا استفاده کرده و با اين روش، خوراکي سالم و قابل هضم، طبخ مي نمايد. با استفاده از سرخ کن بدون روغن فريتولوزا، با بوي بد و دود ناشي از روغن سرخ کردني و عوارض جانبي آن خداحافظي کنيد


0 استفاده از سرخ کن فريتولوزا، به دليل عدم مصرف روغن اضافي و کاهش هزينه خريد روغن سرخ کردني و همچنين سرعت بالاي فريتولوزا و زمان کم مورد نياز در طبخ انواع مواد غذايي و در نتيجه کاهش هزينه برق مصرفي موجب صرفه جويي اقتصادي خانوار مي گردد
مشخصات فني
ابعاد: طول 420 - عرض 320 - ارتفاع 250 میلی متروزن: 5 کیلوگرم
قدرت : 1250 وات
تايمر: 45 دقيقه اي : الکترومکانيکي با طول عمر زياد
ظرفيت: 700 گرم - سبد استيل ضد زنگ
داراي چراغ کنترل
داراي سبد قابل شستشو حتي در ماشين ظرفشويي
MADE IN ITALY
BRAND: TERMOZETA
MODEL: Frittolosa
دو سال گارانتی پخش هیراد و عقاب طلایی اروند
و 10 سال خدمات پس از فروش

ویژگیها
1) در ضمانت نامه، گارانتی محصول در شرایط نوسانات برق نیز قید شده است  
2) 2 سال ضمانت نامه رسمی نمایندگی در ایران  
3) 10 سال خدمات پس از فروش رسمی در ایران  
4) دارای نمایندگی خدمات پس از فروش در تمامی شهرستانها  
5) ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

برای مشاهده تازه ترین اطلاعات و قیمت و عکس های محصول روی لینک زرد رنگ کلیک کنید:

خرید سرخ کن بدون روغن فریتولوزا ایتالیا

ع .آزاد بازدید : 56 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

مانیکور تفنگی

 

 

قیمت این محصول ۲۰۰۰۰تومان می باشد

 

ست کامل مانیکور پدیکور - 10 کاره

ست کامل مانیکور پدیکور 10 کاره پدی پیستول pedi pistol

ست جدید مانیکور پدیکور پدی پیستول pedi pistol جدیدترین و کاملترین محصول پدیکور پا میباشد که به آسانی می توانید به وسیله آن ناخن های خود را مرتب، براق و سپس پولیش نمایید.

هدیه و کادویی زیبا،کاربردی و بدرد بخور برای بانوان و خانم ها
 ست کامل مانیکور پدیکور محصولی جدید از کمپانی پداگ (pedegg) میباشد که شامل 10 سر کاملا کاربردی و ماهر برای زیبایی و نظافت ناخن های شما می باشد:

 

 

1- شکل دهنده مخروطی

 

2- سمباده استوانه ای شکل

 

3- نمد مخروطی

 

4- دیسک مسطح

 

5- مرمی مخروطی

 

6- سری توپی

 

7- سمباده تخت

 

8- برس اطلسی

 

9- الماس مخروطی

 

 

10- پرداخت کننده پا

 

 

قیمت این محصول ۲۰۰۰۰تومان می باشد

 

 

ست کامل مانیکور پدیکور (10 کاره) - پدی پیستول pedi pistol بهترین وسیله برای زیبا سازی ناخن ها شما، انتخاب افراد مشکل پسند و تمامی کسانی که به زیبایی جسم خود اهمیت میدهند. ست کامل مانیکور پدیکور همانند یک سالن کاملا مجهز به تجهیزات مورد نیاز برای زیبایی ناخن های شما میباشد که به کمک آن می توانید به بهترین شکل ممکن ناخن های خود را زیبا و شکیل در آورید.

ست مانیکور پدیکور پدی پیستول pedi pistol جدیدترین و کاملترین محصول برای نظافت ، زیبایی و براق و پولیش کردن ناخن ها ...

ست کامل مانیکور پدیکور (10 کاره) - مجموعه ای کامل و دارای 10 قطعه حرفه ای و کاملا کاربردی - براق کننده، پولیش کننده و زیبا کننده ناخن های شما 

اطلاعات مفید و ضروری در مورد ناخن ها :

بانوان‌ تمایل‌ زیادی‌ به‌ بلند نگهداشتن‌ ناخن‌ها دارند و شاید دوست‌ داشته‌ باشند رشد ناخن‌هایشان‌ بیشتر شود. بهتر است‌ بدانید که‌ رشد ناخن‌ در خانم‌ها - جز در دوران‌ بارداری‌ کندتر از آقایان‌ است. اما اگر حس‌ کردید رشد ناخن‌های‌ شما کندتر از حالت‌ طبیعی‌ است، توجه‌ داشته‌ باشید که‌ احتمالاً رژیم‌ غذایی‌ درستی‌ ندارید. کمبود ویتامین‌های ‌ a ، b کمپلکس c ، d و e ، همچنین‌ آهن، کلسیم، سولفور و اسیدهای‌ چرب‌ در رژیم‌ غذایی‌ رشد ناخن‌ها را با مشکل‌ مواجه‌ می‌ کند. توصیه‌ می‌ شود روغن‌ یا کرم‌های‌ تقویتی‌ ناخن‌ را در ناحیه‌ پوست (cuticle area) پایین‌ ناخن‌ - محلی‌ که‌ ناخن‌ها از آن‌ تغذیه‌ می‌شوند، بمالید

اگر ناخن‌های‌ خشک‌ و سختی‌ دارید، هر دو روز یک‌ بار، آنها را به‌ مدت‌ بیست‌ دقیقه‌ در روغن‌ زیتون‌ گرم‌ قرار دهید.

 

 

 

قیمت این محصول ۲۰۰۰۰تومان می باشد

 

 



قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی
ع .آزاد بازدید : 55 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دستگاه فر کردن مو به سبک عربی محصولی از کپانی براون BrAun

قیمت: ۴۲,۰۰۰ تومان

دارای امکان فر کردن مو به دو شکل ریز و درشت با استوانه مارپیچ پوشیده از سرامیک با ضمانت 5 ساله

قیمت: ۴۲,۰۰۰ تومان

کیفیت و زیبائی را تنها با یک خرید تجربه نمائید

» قیمت: ۴۲,۰۰۰ تومان


قیمت : 42,000  تومان
خرید پستی
ع .آزاد بازدید : 51 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بنام آنکه مروارید عشق را صدف قلبها نهاد

 


ست مرواريد عشق

 

 



قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

بهترين هديه براي كسي كه دوستش داريد :



زيبا ترين و جذاب ترين هديه سال براي دختر خانم ها و بانوان محترم

تولد – سالگرد ازدواج –هديه آشنايي - و ....


ماندگار ترين هديه ، هديه ايست كه تك و بي همتا باشد.



قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

جذاب ترين هديه براي دختر خانم ها و بانوان محترم

خودتان مرواريد اصل را از صدف خارج نموده

و در آويز مخصوص قرار دهيد و در زنجير بيندازيد.


به همراه اين هديه اولين بار تجربه جديدي كسب كنيد

خودتان مرواريد داخل صدف زنده كه در كنسرو شيشه اي

بسته بندي شده است را

در بياوريد و در قسمت مخصوصش در گردنبند قرار دهيد

 



قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

 

مرواريد ها بصورت كاملا تصادفي داراي رنگهاي گوناگون ميباشند

(مشكي – صورتي – آبي – سفيد) كه پس از بازكردن

صدف رنگشان مشخص مي گردد.

 

قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

هر رنگ نشان دهنده يك معني مي باشد كه بر روي جعبه معاني آنها درج گرديده است.

 



قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

پایین ترین قیمت ، بهترین كیفیت


تماس داشتن مرواريد با بدن باعث :

ايجاد آرامش فردي و تسكين روحيه ميشود

و نمادي ازعشق ،علاقه و محبت است.


براي اولين بار در ايران

مرواريد واقعي با دستان خودتان از درون صدف

خارج كرده و در گردنبند خود قرار دهيد

قیمت این محصول بی نظیر فقط ۱۲۰۰۰تومان می باشد

 

 




شما با اين هديه:

دوست ، نامزد يا همسرتان را هم هيجان زده

و هم خوشحال از اين هديه ناياب و ارزشمند خواهيد كرد

محصولي واقعا زيبا و جذاب به همراه بسته بندي رايگان



قیمت : 12,000  تومان
خرید پستی

تعداد صفحات : 26

درباره ما
فروش اينترنتي عطر و ادکلن عینک ساعت گردنبند دستبند انگشتر پزشکی و سلامت بهداشتی و زیبایی موزیک پلیر لوازم خودرو لوازم و.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 5,124
  • بازدید کلی : 22,971
  • کدهای اختصاصی